Click Click !

Monday, December 31, 2012

Penutup Tirai 2012

Peace be upon you ppl :)

Well, semua orang letak title Penutup Tirai for their last posts in 2012. So aku pun letak jugak lah nak nampak kewls sikit. Ahaks.

So, hey, esok, dah 1 Januari. Ye, 1 Januari 2013. Yang mana belum sedar tu, anda bolehlah melawat mana-mana dinding untuk di hantukkan kepala, sampai berdarah pun takpe, asalkan ada insurans. Eh? Hmm, okay memang susah nak tinggalkan 2012. Terlalu banyak peristiwa-peristiwa penting. Serious, rasa macam dalam banyak-banyak tahun, tahun ni sangat bermakna (as I can remember-lah).

Rasa sekejap. Sekejap sangat menjadi 16 tahun di rumah, pelajar tingkatan 4 di sekolah. Hm faham tak maksud sekejap tu? Faham tak perasaan tu? Rasa macam baru-baru ni je aku celeb my birthday for 2012. Macam baru 2-3 bulan amik result PMR. Macam baru 2-3 bulan je students 4US taaruf dengan Sir Letfy dalam kelas yang mengingatkan balik aku yang dia kelip mata dia konon-konon tangkap gambar save dalam otak dia semua muka students dia lol.

Ok aku malaslah nak imbas balik kenangan tahun nie, nanti tak pasal-pasal amik masa nak update sebab duk nangis depan laptop. Hahahaha k. Cuma nak cakap yang tahun nie merupakan tahun di mana aku gunakan moto "Get friends with everyone". Ye, tahun ni, semua orang aku berkawan, ramai kawan. Bestnya! Kalau dulu, aku asyik duk rapat-rapat dengan orang sama, tapi tahun ni buat prubahan. Anjakan Paradigma? Erk.

And.... seperti mana yang aku cakap dalam post yang sebelumnya, bulan Disember 2012 akan menjadi bulan paling bermakna di mana banyak peristiwa penting akan berlaku. So, it is. Dah agak dah. Memang banyak! Manis pahit lemau masam dan semua deria rasa yang ada.

Lepas tu, berkenaan sekolah. Ye ye, aku form 5 tahun depan. Ya Allah. *menangis* Aku terlalu muda untuk bergelar calon SPM 2013. Hahaha sila muntah rainbow pop. So, aku akan cuba tak tengok cartoon dah. Hahaha ok aku mengaku au suka tengok kartun so what?

Hmm, kepada yang dah nak masuk asrama, selamat jalan. Belajar elok-elok. Jangan nakal ahaks kan dah 17? Betulkan niat. Study penting. Doakan yang lain, doakan kawan-kawan. Kalo rindu tengok jam haha. Apa kaitan? :p Semoga berjaya. ;)

Sebelum aku terlupa, aku harap belum terlambat untuk aku wish birthday to all Decemberers yang aku kenal.

Kak Nani - 1st Dec 1988
Firdaus Fitri - 1st Dec 1998
Zaim - 3rd Dec 1991
Kak Syati - 4th Dec 
Ayuni and Ayati - 4th Dec 1996
Kak Tiqah - 7th Dec 
Tasya - 10th Dec 1996
Aidil Syaffuan - 17th Dec 1996
MYSELF - 19th Dec 1996
Minn - 22nd Dec
Kak Yin - 27th Dec 1988

HAPPY BIRTHDAY GUYS! 

So setakat ini sahaja, saya minta ampun dan maaf kepada semua berkenaan dosa saya yang telah di lakukan secara sengaja atau tidak. Aww ayat skema ahaks.

 Dear school, see you tmrw. u.u

School mode turn on. 

  
With love,
Ana.
 


No comments:

Post a Comment

No, you don't have to comment.