Click Click !

Saturday, October 20, 2012

PKBS 3

Peace be upon you, ppl :)

Hai semua kawan kawan saya yang comel cantik cun melecun. Ahaks ayat tu ayat minta maaf sebab post yang lepas intro aku jahanam sikit. Hahaha.

First sekali
 TAHNIAH KELANTAN! TRW MENANG PIALA MALAYSIA 2012
#TeamKelantan #Kelantanese #GKG

Okay sedia maklum, aku dah start exam. Actually hari Rabu lagi start tapi aku skip kejap sebab ada camp. Sakit hati dengan yang pendek gemuk botak takde gigi kurus tinggi etc etc. Blablabla whatever malas lagi cakap pasal camp. Yang penting sekarang nie exam. Ehem.



Okay sebenarnya aku taktahu pun jadual full untuk exam sebab busy dengan camp bary2 nie. Eh tengok, camp lagi! Isnin nie, 22hb Pendidikan Quran Sunnah dengan Maths paper 2. Aih aku memang lemah yang Quran Sunnah nie. Hm hm mati lah wei. Tapi persediaan rapi telah aku jalankan sedaya upaya. Tadi baru sahaja cover topic2 tertentu. Esok nak sambung lagi.

Selasa pulak Addmaths. Yes, memang subject kegemaran pelajar pelajar Malaysia. Oh man nganjing tak? Haha tak sure lah tu boleh buat ke tak. Kalau silap pomula sikit memang salah terus. Takdenya cikgu2 nak bagi betul. Ahaks ampunz Sir Zack! Lepas Addmaths aku taktahu dah subject apa, kena check balik.

Okay lah. Goodluck dekat semua kawan kawan and adik yang sedang exam. Kita doakan satu sama lain ye :)
Bye~

ps : Esok cuti bola. Muah muah sayang abang bola. Gedik tak?

Love,
Ana.

No comments:

Post a Comment

No, you don't have to comment.