Click Click !

Friday, December 23, 2011

Slip Keputusan PMR 2011 - SMKA Naim Lilbanat SBT

Peace be upon you ppl , :)



Okay. Tengok title pun rasa berdebarrrr. Haha kay mengarut. Spt yang sedia maklum , pada tarik 22/12/2011 adalah tarikh keramat bagi semua calon PMR 2011 yang siuman.


Bertempat di Dewan Makan Asrama Naim , D'Mas , suasana pada awalnya , tidak begitu bising , kalo banding dengan pasar borong memang kaloh. hewhew :3

Okay , sesampainya aku di pintu pagar asrama , kelihatan guru kelas ku , Cikgu Mazihar menunggang motor ke arah ku , Wei, bukan dengan cara gedik k. Muka cikgu nmpk gembira. Tersengihh..
so , aku ape lagii.

Me : 'CIKGUUUUUU !'.
CM : Haa ! Awok... Kelas 3 UL ade 2 wakil 9A
Me : WHAAAAAAAAATTTTTTTTTTT ?
CM : Ye.. ( actually , ade lagi ayat cikgu , tapi aku malas ckp dkt sini. )

Aku pun pe lagii. berlari-lari ank ler pegi D'Mas. wehh , eksaitedddd. Kaki aku sejak dalam kete lagi sejukkk. Dah lah hujan. Pastu , kat trepik light tu 4 kali berhenti. Muka aku cam ape ntah mse tuh. Kay , balik ke D'Mas tadi. Sesampai je di situ , terus pegi jumpa kawan-2 aku , Syira , Kinah , Syami , Nadzirah. Diorang sume tak sekelas ngan aku , tapi aku rapat leww. ARRRRRRRRR. tangan aku cam hape ntah.. Muka merah nak menangis takut , bukan ade rama-2 lam perot aku , tapi aku rasa cam ade Dinasour tgh berlariiiiii. Grr. Takut babe takut.

Lepas pengetua bagi ucapan sume.. Tiba lah masa nyaaaa di umumkan.. 9A.
Aku cepat cepat betulkan posisi , FOCUSSS !
Ustaz mulakan dengan kelas yg paling sikit bilangan pelajar 9A. iaitu kelas aku. AHHHHHH. gemuruh , cuak , berdebar dan sahabat-2nya wehh.
Nama pertamaaa.

NOR LIANA SYAIRAH BINTI MOHAMMAD SOWI


Ya ALLAH. Itu ayat pertama aku. Kawan-2 aku turut menjerit dengan sopan. Bila dengar nama aku.
Naik pentas , amik slip. Turun pentas. Peluk abah. Nangis kat bahu abah. Duduk. Nangis. Ade Mak kwn aku dtg peluk. Nangis. Nangis. Nangis.

I can't believe this ! Wey , kelas 3UL dah 4 tahun takde wakil. Alhamdulillah , aku dan Zanjabila Nudin utk tahun nie. Ku bersyukurr.

Tahniah kepasa kawan kawan saya. Mereka pun result GEMPAKKKK ! Saya sayangggg koranggggg. <3 :*

-Sakinah Aisyah
-Aina Syaza
-Wan Noor Asyirah
-Auni Syahirah
-Tuan Nurul Hanan
-Amalia Batrisyia
-Noradzlisya
-Nurin Zalikha
-Nur Nadia
-Farzana Dusuki
-Nor Adlina
-Nurul Syahira
-Nur Ibtihal

9A - 96 orang ( menigkat 10 org drp tahun lepas. )
8A - 57 orang.

KINI , TIDAK LAGI MIMPI :)

Nana , 7A , Liana 9A , Aina 7A
Semua Nananana. :*
Oh slip ku sayanggg
*abaikan tudung. ptfffffff.
Pengetua <3

taklupa juga kepada Shazleen Rozaidi <3
btw , jangan dilupakan yang takdapat straight A. hey , korang bukannya tidak berjaya okay. REMEMBER ,

THE HARDER YOU FALL , THE HIGHER YOU BOUNCE.

yeaahh !

Ohyea , tadi celebrate ngan umi abah , kat Pizza Hut. ohhh. nyum nyum. Cheesy Bite 2 keping akut telan gokgok. Haha :D

Thankyou Allah , Thankyou Abah , Thankyou Ummi :*

mood : claim hadiahhhhh :3 chuu ~

Salam sayang semua :)

4 comments:

  1. terharuu laa .. SPM nk buat betul-2 aq syg kau , ! <3 #muchlove

    ReplyDelete
  2. sye bace blog awk ,sye rse mcm nk nangis pon ade ,tp tahan je ,nangis dlm hati je

    ReplyDelete
  3. tahniah!~ go naim go!
    mantapkan lagi naim. ;)

    ReplyDelete
  4. Lyyn : yayy , love you too. :* <3 <3 <3
    Fatengg : Haha :D Ahmad Maher pun ape kurangnye ^_^

    ReplyDelete

No, you don't have to comment.