Click Click !

Friday, January 21, 2011

Oh buat anda yang bernama wanita.


Wanita, anda adalah perhiassaaaaan.... Dunia ini menjajajajajadi indah dgn anda korangg.. *tukartukar^'anda'bunyimacamskema*
Tanpa korangg, dunia akn sugull.. Org laki2 akn ketagihan kasih. Dunia pasti tidakk menarik untuk didiami, radanya duni akan penuh dengan perlakuan 'sampai hati' n kejam. Korang jua diibarat cm rama2, korang sempurnakan keindahan bunga, indahlah apabila dikitari dengann rama2..

Namunn, korang2 yg brnama wanita, KENAPA ANDA SENGAJA MEROSAKKAN DIRI ANDA DITENGAH2 KEBUASAN LELAKII ??? Haha ? Memangla kan, keingan nk berteman tu lumrah hidupp, tapi, takpayah la dok paksakan diri.. Jadikan diri korangg macam rerama. Keindahan mula terlerai sebagaimana oh mudahnya terleraii dari keindahan bila korangg sentuh rerama td.. Bila rama2 td hilang keindahan, dh takde siapa yang pedulikannya. Ye, aku tau, memang ler ramai wanita yang rasa angga apabila digilai ramai lelakii..

Tapi wahai wanita, sayap anda2 yang indah itu pasti akan luntur sedikit demi sedikit apbila terlekat dijari lelaki tatkala dia sentuh anda2. Sebagaimana jugaak sayap sang rama2 mula berpisah coraknya kejari korang saat korang menyentuh serangga lemah tuuuu. Hanya dgn sekali sentuh, syap rama2 sudah boleh musnahh or rosak. Kalu lah 2 kali disentuh, mungkin sluruh coraknye, takde, kalaulah kan, ade lg kejam, 3 kali disentuhnya, tak mustahillah sayap yang asalnya cumil, cntik, indah itu terkoyak, lalu, sang rerama tadi jatuh menymbah bumi && macam yang aku ckp td, tiada siapa lagi yang menghiraukannya..

Lihatlah, kehidupan dari sudut ini, dengan itu, korang2 dapat pelihara diri anda daripada menjadi habuan sang lelaki yang hanya ingin calitkan noda ke atsa korang2..

Ape untungnya alo pada mule2 td digilai dan diminati ? Kemudian, berkorban sesuatu dan diragut dengann sungguh33x kasaarr tambah pulak ditimgalkan pergi cm tu je ? Huh ? Sengal kan ? Dimakah korang slps jatuh ketanah dengan kedua2 sayap yg dh takde ? Berdua dan rase diri masih MENGGODA ??? PERGHHHHHHH ! Suda la..

Biar hidup sndiri drp dkelilingi lelaki tp, sudah HILANGG MARUAAH.. Biar lambat jodoh tp, tinggi peribadi.


BIAR JADI RAMA2 YANG BERSAYAP INDAH DAN TERANG MENCARI BUNGA DARIPADA MEJADI KELKATU YANG HANYA MENERJAH API..




By Mr ERY. Diubah suai oleh Ms AnnaLola

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Talking bowt article itu dr sape, Mr ERY.. SEORANGG LELAKI ! Ohhh ? Persoalan, lelaki ? Knpe Lelaki yang wt article gnie huh ? See, ini menunjukkan dia lebih peka dan prihatin. Oke, ini bukan nak ingn menuding kepada mane2 pihai okeii... Hmm ? Ape ? Ade soalan lain ? Ape ? Dri mana aku amik nie ? Ohh... Aku amik kat satu web, kalo aku ksitao, korang taktau jugakk.. Anyway, tems sbb bnrkan aku amik article nie, n ubahsuai...


For sure, maruahmu, ditangan mu.


tambahan cik Tudung labuhh.


Tudung labuh.. Lagii...








No comments:

Post a Comment

No, you don't have to comment.