Click Click !

Tuesday, November 30, 2010

Liana && 20 Perkara yang korang Tak Tahu

Saya ditagg oleh kawan yang bernama HNN. Thnx awak !

Ok all. Akibat saya sudah disumpah akan sakit perott kalo tak jawab tagg, so, saya jawab laa. Ngep3 ~

20 Perkara tentang Liana Syairah yang korang TAK TAHU + NAK TAHU * Yeke ?

1. Pandai buat cerita
2. Suka buat WEXXX ! :P
3. Kalo mengadap PC, at least 1 jam *kutt*
4. Tlinga kanan kurang dengar. HuaHuaHua !
5. Henfon bukan first-hand
6. Kalo cuti, bangun tido lewat. Hanya akan bangun bila telefon Wonderpet berbunyii !
7. Last ukur tinggi : 151 cm
8. Baru pandai GORENG NASIKK !* Awh, bangga ! *
9. Pernah di panggil 'Mulut itik' && 'KecikPendek' kat skolah rendah
10. Walaupun dah nak masok 15, saya sukaa kartunnn !!
11. Selalu berebut ngan AZIM HAKIMI berebut chocolate !
12. Bilik selalu bersepahh.
13. Ade Twitter, tapii, tak active ponn.
14. Pakai Maxiss, tapi bukan YouthClubb.
15. Selalu berhutang dengann Maxis. LOL :D
16. Bersikap keanak-anakan.
17. Bila duk dalam bilik sorang2, suka pasang lagu.
18. Kalo kat skola, barang2 slalu ilang sbb cepat lupe. Ngee ~
19. Ade purse, tapii, tak semestinya ada duit.
20. Saya suka main Ponies yang Shazleen Rozaidi kasii. Haha !




Oke. Itu saja kutt. Saya nak tagg a person :


Dear sis, dijemput la yee jawab tagg.. Sambil2 tuu, diminta promote belog Ana. :)










No comments:

Post a Comment

No, you don't have to comment.